Vad jag inte gjort idag

Kommentera
Jag satte mig här och tänkte "NU ska jag blogga och verkligen berätta vad som hänt idag!". Nästa tanke var "Eh... fast vad tusan har egentligen hänt idag?". Jag hittade inget bra svar på frågan. Måste haft en fruktansvärt meningslös dag.
Så jag tänkte roa mig med att berätta vad som inte hänt idag.
Min dag började med att jag inte blev uppäten av en stor blåprick flodhäst och jag åt inte heller levande spindlar till frukost. Därefter flög jag inte till skolan med ett jetplan eller hoppade fallskärmshopp. Sedan fortsatte dagen med att jag inte hamnade i konflikt med en häftapparat eller förstod mig på fysiken. Sedan ägnade jag inte lunchrasten åt att hoppa grodhopp genom korridoren eller slog världsrekord i att stå på ett ben. Skoldagen avslutades inte med att jag virade in lärare i garnnystan eller blev anfallen av en enorm krokodil på biologin.

Sådär. Det var vad jag inte gjort idag. Detta förutsätter dock inte att jag ägnat mig åt allt annat förutom detta, men jag kände att jag kanske inte skulle räkna upp precis allt jag inte gjort.

Hörs.