Eh... Hej igen?

En kommentar
Hör och häpna gott folk, jag tänker skriva ett blogginlägg! (Ja, jag har full förståelse för att ni blir chockerande, chocken för min del över mitt plötsliga infall har inte lagt sig ännu den heller, men den försvinner nog under skrivandets gång).

För ovanlighetens skull är väl kanske inte riktigt problemet att jag inte gör något, mer att jag gör gräsligt mycket. Min hjärna har inte riktigt vant sig vid att behöva Tänka igen. Den tyckte att det var ganska lugnt och trevligt med uppemot tre månaders ledighet. Men den börjar så smått vakna till liv den också, även om förvirringen över allt nytt är ett faktum.

Nyss hemkommen efter en dag med 2 timmars föreläsning om gentekniska metoder följt av tre timmars lab. Eller ja, det där lät väl lite väl ambitiöst, 1,5 h lab och 1,5 h skratt/småprat/väntan på att gelelektroforesen ska ge resultat är väl en mer korrekt bild.

Sen jag skrev något vettigt sist har väl egentligen allt och ingenting hänt. Men inget sådär superrevolutionerande så att man behöver skriva om det. Imorgon är jag "ledig".
"Ledig" = Inga föreläsningar men tanken är att sitta i skolan hela dagen tillsammans med annat folk och plugga, så hur ledig jag faktiskt är kan väl diskuteras. ^^

(förövrigt lite smått fascinerad över att folk faktiskt fortfarande Besöker min blogg, duktigt folk.)
 
1 order essay:

skriven

Hi! Your blog is awesome! I like all the posts here