Ramlösa vs Loka

En kommentar
Hejsan
Idag stod jag och funderade över vad jag skulle ha med mig att dricka till halkkörningen imorgon (..för vilken smak på det kolsyrade vattnet man har är väl avgörande, eller?). Då upptäckte jag att ramlösa fanns i nya roliga smaker, då jag är rätt förtjust i Loka med smak av Vattenmelon tyckte jag att det kunde vara spännande att smaka en ramlösa med samma smak. Blev även en med smak av ananas till imorgon, om någon nu skulle känna sig extremt intresserad.
Iaf, jag tog lite Loka i ett glas, och lite Ramlösa i ett annat. Och oj, vilken skillnad det var i smaken. Ramlösa smakade tuggummi. Sånt där tuggummi som ser ut som små meloner, examt så smakade det och det föll mig inte i smaken alls. Hoppas verkligen att ananas är bättre. Ska testa rabarber senare också, men inte denna gång.
Nu hoppas vi iaf att ananasen är godare än vattenmelonen och i sådana fall är den som vinner smakutmaningen (finns ju bara plats för en av dem i det ordinarie sortimentet).

Fotade vitsippor idag också förresten eftersom jag just nu har en levande kamera.
 
1 Katrin:

skriven

lycka till på halkkörningen =)

själv har jag kört så pass mycket nu så att pappa tycker jag ska få börja på körskola.. wiihoo!