Storslagna planer (igen)

Kommentera
Hejsan
Sista dagen på påsklovet, superfint väder och jag har storslagna planer på hur mycket jag ska plugga idag. Det faktum att jag hade sådana planer även igår, och att det enda jag lyckades åstadkomma var sisådär 10 rader om islams gudssyn behöver inte nämnas.
Dock tror jag nästan att man behöver vara smått pressad. Vet man om att "Det här kan jag lika gärna göra imorgon, eller i övermorgon, eller någon annan gång" så är det tämligen lätt hänt att det blir just "någon annan gång" som man gör det.
Nåja. Idag ska iaf religionsarbetet göras nästintill färdigt (ska in onsdag) och jag tänkte placera mig i solen och försöka förstå mig på kemisk jämvikt. Bläk för kursprov på saker man inte umgåtts med alls på över ett år...

Här är bild på vitsippa också för övrigt


Hejs