Inget att göra, eller?

Kommentera
Hejsan
Jag konstaterade just att jag inte hade något att göra. Min nästa tanke var "Eh. Jag har biologibreddningsredovisning på måndag, massa biologi uppgifter att göra, en avhandling i projektarbetet att skriva och läskigt mycket mer... Men jag har inget att göra?"

Nej. Jag har inget att göra. Saker man borde göra räknas inte, för dem vill man inte göra.

Om man kan välja att göra sitt projektarbete i trean om vad som helst iprincip som rör natur, varför väljer man då att ägna sisådär ett år åt klamydiabakteriens livscykel? Jag måste varit galen det ögonblicket, och sjuka mängder andra ögonblick.

Okej. Jag kanske skulle ta mig i kragen och skriva.

(Jag har allvarliga funderingar på om ni gillade min blogg bättre när jag inte skrev något. För så fort jag började skriva inlägg igen sjönk statistiken enormt :P)

Läses.