Motljus

5 kommentarer
För första gången på flera månader har jag blivit seriöst nöjd med en bild. Äntligen. Eller ja, två bilder egentligen men den understa är jag mest nöjd med.
 
1 Katrin:

skriven

oj! jättefina.. verkligen! maila dom till mej? jag lovar som vanligt att dom inte hamnar någon annanstans än på mitt skrivbord ;)

2 Meekatt:

skriven

Fantastiska bilder!! WOW!

3 Maria:

skriven

Det förstår jag verkligen! De var helt fantastiska.

4 Maria:

skriven

Sv: Nu blev jag allt nyfiken! Vad gör du på NH?

5 VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL:

skriven

snart aktuell i ny Serie i SVT1! Vore kul om du ville kika in och om det är något som passar kan du lämna en fet kommentar!

Kram Viktor Frisk

www.viktorfrisk.com



GLÖM INTE BLOGLOVIN FÖR TUSAN! ;)



Du får gärna rekommendera andra i din blogg till att läsa min blogg om du skulle vilja det ;)