Fattat

2 kommentarer
Nu har jag fattat vad den værsta typen av bok ær! Det ær en bok som ær så pass seg att man egentligen itne orkar læsa den men man vill ændå veta vem som ær mørdaren och motivet så man fortsætter læsa i alla fall. Just en sådan bok læser jag just nu, jag vill veta vem som har mørdat henne men jag øvervæger faktiskt att vara lat och bara kolla i slutet av boken, vilket i och før sig vore rætt dumt nu nær jag slæpat mig igenom øver en tredjedel av den.

Var i lund i dag och tog lite bilder som jag væl antagligen slænger upp på bilddagboken sen, inget mærkværdigt, två skylltar och en blomma, roligt att se på va? Not.
 Nu ær jag hos min moster och ær mætt, vi åt hemmagjord potatissallad och "køttbullar" (får antagligen skriva det eftersom i fall jag skriver det danska ordet så kommer ni fatta nada). Så nu sitter jag hær och skriver lite blogg, ska børja blogga mer om någon læser. Får væl se om jag kan fixa lite fler læsare på blip.

Vi hørs antagligen i morgon!

Kramizz
 
1 Fia:

skriven

Ahh de är klart att de kan va segt å man vill inte skippa allt å gå direkt på slutet men man kan ju hoppa lite här å där när de segar för mycket å ba nabb kolla lite om man ändå fattar att man inte misssar så värst ..när de segar som mäst.

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Den hade inget bra slut heller...