In-ex :)

2 kommentarer

Hejsan!
Vill påpeka om igen att In-ex är den mest underbara affär på denna jord. De har ALLT man kan drömma om gällande konstnärsmaterial :D Ligger typ vid Kopparmärra inne i Gbg om någon skulle vara intresserad av att besöka, har mängder med saker som har med konst att göra för ett vettigt pris :) Så för min del blev det denna gång 6 st kolpennor och 2 dukar att måla på. Så jag är nöjd.
 Skulle egentligen blivit antikvariat idag också för min del, men eftersom jag glömt listan över vilka tidningar jag saknar så blev det inte så. Samlar ju som sagt på BAMSE-tidningar, har drygt 400 skulle jag tro, saknar 87 st vet jag i alla fall. Vi får se, är smått irriterande att man oftast inte hittar några längre (kanske kan bero på att de flesta jag söker är 20 - 30 år gamla eller äldre) och när man väl hittar några är det alltid ett flertal vilket gör att man måste välja och vraka.. så gamla är äckligt dyra, i alla fall anser jag att 100 - 300 kr för en tidning är smått överdrivet.

Kramar

 
1 Nynäshamn:

skriven

Tror det är blivande konstnärinna smurvel :P. Tja om en tidning kostar 300kr idag vad kostar den om 30 år 600kr?

2 Layla:

skriven

Krusbär?

Jaha...!

Nu verkar jag ju helt efterbliven, haha.