Hej du ovälkomna vardag

En kommentar
Hejsan!
Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig faktiskt trots allt ganska duktig. Jag har börjat med integralerna som vi egentligen skulle ha gjort under veckan, gjort en del fysik, läst igenom historian samt gjort de instuderingsfrågorna till biologin som jag snokade efter på fronter som jag kunde utan bok. Biologiboken ligger som sagt i mitt skåp och jag har en förhoppning om att de flyttar fram provet. För vi har ju inte fått komma in på skolan under veckan och jag betvivlar att sådär jättemånga tänkte att "Åh, jag har biologiprov om 3 veckor, bäst jag tar hem boken ifall vi inte skulle komma in på skolan för att taket kan rasa". Åtminstone så tänkte inte jag riktigt som så...

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Hur känns det o gå i skolan efter 2 v ledigt då