Vad vill ni...?

4 kommentarer

Hejsan!
Så var det söndag igen och skola väntar imorgon. Dagen har ägnats åt att baka bröd (något mysko med solrosfrön), försöka komma ikapp i matten, börjat på labrapporten i biologi och i nuläget ägnas den åt att resonera med min lugg som inte alls delar min åsikt om hur den bör ligga. Satans envis är den också. 
 Och eftersom ni förmodligen inte har något som helst intresse av att läsa om något av detta mer ingående så tänkte jag börja snacka om något helt annat. Dock har jag ännu inte kommit fram till vad. Jag skulle kunna skriva något långt och mycket filosofiskt inlägg om färgval på nagellack, gnälla i ett helt inlägg om att inte kunna äta mjölkchoklad eller skriva något överdrivet seriöst om grodors hjärtan. Fast... på något sätt känns det inte helt som något ni vill läsa heller.
Vad tusan vill ni att jag ska skriva om egentligen? :S

Skriv någon trevlig liten kommentar eller något :P

Kram

 
1 Livia:

skriven

Tog detta inlägg flera timmar att göra xD :P?



Skulle vara kul o läsa om lite fototips elr nåt liknande:)

2 Katrin:

skriven

det är roligt att få höra dina tankar och åsikter oavsett vad dom gäller hehe =)

3 lukes:

skriven

dagens fråga: Har du beställt/ska beställa kläder till våren sommaren?

4 Nynäshamn:

skriven

Och blir det klänning?