4 dagar kvar

2 kommentarer
Hejsan
Jag tänkte ge mig på att skriva ett inlägg som är längre än två rader, en spännande utmaning som jag inte gett mig på de senate veckorna. Något säger mig dock att jag redan nu innan jag egentligen ens börjat skriva mitt inlägg är uppe i denna omfattning.
Om 4 dagar tar jag studenten. Om 4 dagar. 4 dagar. Om 4 dagar är jag klar med gymnasiet helt och hållet, och kan börja ägna mig åt sådant jag gillar (eh... typ... celler? :P). Jag är rätt nöjd med min prestation under gymnasietiden, särskilt nu i trean. Känns ju knappast som att kan kan vara missnöjd när jag denna termin fått mvg i alla kurser jag läser utom fysiken (som jag fick vg i, men det är jag också supernöjd med, för fysik är inte riktigt min grej). När jag går ur gymnasiet har jag 17.75 i genomsnitt, satt och räknade på det i förrgår. Visst hade det varit trevligt att komma över 18, men 17.75 är verkligen inte fy skam det heller. Det är mer än vad jag trodde att jag skulle få, kan jag ärligt säga. Självfallet finns det kurser där jag med all säkerhet hade kunnat få ett högre betyg än vad jag fick, men att sitta och gräma sig över det tjänar jag absolut ingenting på. Grymt mycket bättre att vara glad för de 11 mvg jag fått, istället för att tjura över de andra kurserna ^^ (Sen kan man förstås vara lite småirriterad över att majoriteten av mina mvg ligger i femtiopoängare, men inte något jag kan göra åt den saken oavsett så).

Nåja, nu orkar jag inte skriva mer, och skulle jag göra det skulle ni väl drabbas av någon typ av chock i jämförelse med mina tidigare inlägg. ^^

Hejs
 
1 Cajsa Tapper - fotoblogg:

skriven

Gud vad bra du är! 11 MVG? Verkligen inte alls fy skam som du själv säger! :D kram!

2 Katrin:

skriven

men hörrö du Helle... nu får du lov att sms:a lösenordet till din andra blogg. kram på da