Mest samma, och lite olikt

4 kommentarer

Nu tänkte Jag, smurvel i egen hög (eller låg) person, faktiskt skriva ett inlägg (mest för att liksom bevisa att spindeln inte har ätit upp mig). Jag har flyttat lite på mig, eller ja, rätt många mil. Så i nuläget så bor jag som sagt i en spindels nät (som är förvånansvärt likt en lägenhet, helt klart imponerande nät) i en ny stad. Nästa vecka ska jag börja umgås med en ny skola. För att inte förskräcka folk med allt nytt kan jag meddela att jag fortfarande ska försöka bli molekylärbiolog, och jag befinner mig fortfarande i samma universum som innan, i samma galax, i samma solsystem, på samma planet (jorden, måste tyvärr krossa alla förhoppningar om att jag skulle vara en utomjording, förlåt om det var orsaken till att ni kom hit), och fortfarande i Europa och faktiskt fortfarande i Sverige till och med. Så det är egentligen mer som är samma än som är nytt, eh, nåja.
Jag mår bra och sådär i alla fall och spindel sover så hon är inte på väg att äta upp mig, fast det skrev hon ju i förrgår att hon inte skulle så vi litar på det. :D

 
1 Katrin:

skriven

då får vi lov att ses nästa gång jag åker ner =)

2 Livia:

skriven

Hej :D hoppas allt är bra med dig ;D!

3 J:

skriven

Du tog väl med dig snuttefilten med på resan till studentstaden :P

4 Perre:

skriven

Jag känner inte dig, men jag kände för att typ titta in på din blogg, så.... ja, nu gör jag det :)

Bra att inte spindeln ätit upp dig, vem spindeln nu är :)

P.S. Har sett dej på djur.nu, det är därför D.S.