3 veckor sedan

En kommentar
Ni får ursäkta mitt inaktiva bloggande, det finns ju gränser för hur roligt det är att läsa "Idag hade jag körlektion, sen gjorde jag ingenting resten av dagen" i inlägg efter inlägg, så jag har helt enkelt inte orkat. Händer absolut ingenting.

Nu var det tre veckor sedan studenten, och jag börjar någonstans inse att jag inte kommer att komma tillbaka till skolan efter sommaren. Känns supertråkigt, var en bra skola vilket jag väl iofs redan klargjorde i det här inlägget. Så nog tjatat om det.

Just nu ägnar jag mig åt att irritera mig något extremt på ett humlebo i väggen som onekligen kan få en att misstänka att man drabbats av tinnitus. Man kan dock lugna ner sig lite när man inser att det räcker att man flyttar sig ett par rum bort så slutar det surra, fast helt klart irriterande.

Nåja. Jag har inget vettigt att skriva, alls. Snart tre veckor kvar tills jag bör få besked från universitetet, känner mig ganska lugn ändå, blir väldigt förvånad om jag inte kommer in.

Hejs
 
1 Maria:

skriven

Molikärbiologi (otroligt stor chans för felstavning) det var något nytt i min värld. Jag vet inte alls vad det innebär men det är säkerligen roligt eftersom du valt det. Jag trodde faktiskt att du skulle satsa på journalistik eller dylikt? Skönt att ha en sådan stor marginal i intagningen.