So prov

Kommentera
Hej!
 Jag ska börja blogga mer, jag lovar. har helt ärligt saknat bloggen lite. Grejen är att man tröttnar när man knappt får en enda kommentar...
 Nog om det, i dag hade vi So prov, religion. Gick sisådär, jag skulle ljuga om jag sa att det gick dåligt eftersom det bara var 4 frågor som jag inte svarade fullt ut på. Det gick dock absolut inte bra heller, då jag gissade på säkert en fjärde del av frågorna (provet var på ca 5 sidor). 
 Ska ha nationellt muntligt prov i engelska på tisdag, är ganska orolig men det ska bli skönt att få det överstökat. Känns rätt bra att få göra det tillsammans med 2 tjejer också, de kommer inte retas om jag skulle råka uttala något ord fel eller så... Jag siktar på ett G i engelska, visst, det vore skitkul att få VG men eftersom det aldrig kommer inträffa så kan jag lika gärna ta det lite lugnt.
 Vi spelade in sång i går på musik-elevensval, jag avskyr att spela in med hörlurar, visst man hör sången men jag sjunger ju efter att den sjungt då. För när jag inte vet när jag ska börja så börjar jag ju när jag märkt att den börjat, vilket innebär att jag hela tiden är långt efter den andra. 
 På onsdag får vi veta resultatet på matteprovet som vi gjorde i onsdags. Jag tror ändå att det gick ganska hyffsat...

Många kramar