Nationellt prov...

En kommentar

Hej!
 Idag hade vi nationelltprov i engelska, den delen där man ska skriva. Tror det gick rätt okej iaf, hoppas på att få G.
 Sen hade vi svenska, då kollade vi på korpen flyger (igen...) och den var lika tråkig den här gången. Fattar inte hur någon människa på denna jord överhuvudtaget kan titta på något sådant frivilligt. Nu är det iaf bara 10 minuter kvar ungefär så nästa gång ser vi ju klart den.
Sen hade vi lunch, var någon skinkstek, ätbart men inte mer. 
 Efter lunch hade vi studietid, då jobbade jag med kemin och spanskan, det var rätt segt.
 Sen hade vi engelska och jobbade med NV1N´s grymma tidning THE ROID (Read It Or Die) så nu är vi 3 som jobbar tillsammans typ klara med vår del iaf.
 Samhällen var inställd så vi fick gå hem, på vägen träffade jag Ulrika, hon hade varit och handlat :D Så jag fick glass (piggelin men iaf :P) och sedan gick vi typ runt lite. Hennes handbroms har gått sönder för andra gången på mindre än en månad så hon var lite lätt irritead. Sen följde jag med henne och hämtade ut bilen.

Kramizz

 
1 Blip:

skriven

Korpen flyger är ju grym. Skolmaten e ju okej tänk på oss vuxna som måste köpa eller ha med oss lunch medans ni äter gratis. Du sparade väl lite glass till mig ;)