Svarta naglar :P

En kommentar
Hej!
 Har svarta naglar nu. Ifall någon skulle bry sig om det :P
 Idag har jag varit ute och ätit med faster, farmor och pappa. Sådär överdrivet roligt var det inte direkt men det duger väl. Åt någon köttgryta av något slag. Smakade väl helt okej, men maten i förrgår var godare kan jag ärligt säga.
 Målade lite innan, blev en blomma fast är inte helt nöjd. Men måste ju använda mina oljepastellkritor som jag älskar av hela mitt hjärta :P
 Sen har jag varit med en kompis och ätit laktosfri glass (har ju äntligen hittat något jag gillar för att bota min akuta brist på mjölkchoklad lite :P). Sen har jag bara suttit här typ och kollat på tv.. 

Imorgon ska vi fira mamma, hon fyllde ju egentligen igår men eftersom hon inte var ledig gick det ju inte så bra :P För hon tyckte av någon "konstig" anledning inte att det var en bra idé att vi skulle ta med en bild på henne och gå ut och äta ;) Men imorgon hamnar vi i Varberg iaf.

Kramizz
 
1 Blip:

skriven

Köttgryta som e såå gott ju.