Nu börjar det på riktigt

3 kommentarer
Hejsan!
Nu har skolan dragit igång helt på allvar och jag har ägnat kvällen åt att sitta med näsan i en mattebok. Borde egentligen plugga en del historia också eftersom provet är på så satans många sidor men har inte riktigt haft ork att börja än eftersom jag först måste kunna det om ungefär en månad. 
 De nya lärarna som jag träffat hittills (vilket är typ... två :P) verkar helt ok iaf och det verkar väl de nya eleverna också, inte för att jag pratat med någon av dem direkt iofs men men.
 Imorgon ska jag ha min första lektion i fotografisk bild, känns lite pirrigt då jag inte känner en enda. Det positiva är att jag vet var salen ligger eftersom det är den sal där vi hade bild i ettan. Jag hoppas att kursen blir rolig iaf och att den uppfyller mina förväntingar. Men det återstår att se, kan ge mer information om den imorgon.
 Idag var det iaf styrelsemöte i KUF (som skulle kunna stå för typ Konstiga Ufon Funderar, men det gör det inte :P), vi kom fram till att möterna ska vara på onsdagar, det var väl ungefär det enda seriösa. Och sen konstaterade vi att vi måste försöka få bort tönt-stämpeln på KUF. Det är inte alls töntigt, det är grymt skoj och man får bättre betyg i kemi :P

Här kommer en bild på min lilla älskade Zafir från igår också.


Kramar :)
 
1 Nynäshamn:

skriven

Hmm du tycks ha full rulle nu i skolan, matte var och är inte min starka sida. Finns det söta tjejer med i KUF så går jag med ;)

2 Katrin:

skriven

fin bild du fick på henne där =) kram

3 Katrin:

skriven

Fin bild du fick på henne där =) kram