Sovmorgon

En kommentar
Hejsan!
Idag har jag sovmorgon... en lång sådan. Börjar klockan 11.35 :) Vi får kompensation för att vi måste göra excursionsarbetet (stavning?) på vår fritid. Vi ska gå till en plats vid typ en sjö eller ett hav, mäte upp 5 st rutor på en kvadratmeter och sedan typ utforska vad det finns för växter och djur där.
 Idag ska vi springa 2400 meter på idrotten på tid, en sådan sak som jag hatar. Jag avskyr att springa på tid, dels för att jag är grymt långsam, dels för att jag har dålig kondition och dels för att det känns allmänt jobbigt. Men nåja, bara jag gör mitt bästa så får det duga, för mer än så kan jag ju inte göra. Det är dock väldigt väldigt mulet ute, så finns risk att det blir regn, fast ni kan väl hålla tummarna för att man i alla fall slipper regn när man springer. Det är liksom tillräckligt hemskt att springa även om det inte är dåligt väder. Hmm.. ser nu att det regnar redan nu, hoppas att det gått över sen. Dels för att jag ska cykla till skolan och dels för att vi ska springa idag.
 Igår var iaf en rätt bra dag, den började med kemi och biologi, där vi iofs inte gjorde så jättemycket. Först skulle vi planera excursionen och sedan på kemin så skulle vi räkna själva.
 Fotografisk bild var väl ja.. helt okej. Mer än så tror jag inte att jag ska säga om det. Det blir nog bra.. hoppas jag.
 Vi slutade ju klockan halv fem och sen var jag väl hemma typ vid fem och satte mig då och pratade i telefon till typ klockan åtta :P Sen så blev det lite historiaplugg och lite dator innan det var dags att lägga sig. 

Kramiz
 
 
1 Nynäshamn:

skriven

Mäta upp i rutor gjorde vi i skolan när man gick i 7:an. helre regn än sol man blir ju lika blöt då när man svettas. Tjejer och telefoner borde förbjudas :P