Fest hos moster

En kommentar
Hejsan!
 Idag var vi på fest hos min moster. Det var helt okej faktiskt... jag var ovanligt social (eh... jag har iofs glömt min iPod hemma så hade inte möjlighet att enbart vara social med den :P) och det var faktikst trevligt. Fanns ingen i min ålder men det gjorde inte så gigantiskt mycket. Jag var fotograf (som alltid) men blev också meddragen in i en fotbollsmatch där jag dessvärre inte förstod vem som var i mitt lag och inte så jag passade typ 90 % av mina bollar till motståndarna :S Vad som är värt att nämnas är faktiskt att jag gjorde ett mål :P Sen hur imponerande det är att en 16 åring lyckas göra mål på en femåring som står i mål kan ju diskuteras. Det var jag (som jag inte helt vet om jag ska räkna som barn eller vuxen i det här fallet)  och sen 3 vuxna och 4 barn som spelade. Ett av barnen gick dock iväg relativt fort. De andra laget vann, med lite fusk eftersom 3 st höll fast en av våra spelare medans de andra sköt mål.
 Nåja, sen ville ett av barnen att vi skulle rita en teckning tillsammans så det gjorde vi, eller rättare sagt 4 st.
 Sen spelade vi någonting som jag inte förstod något av, men var rätt bevämt för mig, för hon sköt ut bollen, jag fångade den och kastade in den, Sen skulle hon springa runt och sen ta bollen och skrika stopp. Obegripligt :P

Nu ska jag sova. kramiz
 
1 Nynäshamn:

skriven

Låter som du fick en trevlig helg i Danmark fast du kunde väl ha hållt kvar deras landslag iaf 2-3st så vi kunde vinna i stället för dom kram fotbollstjejen