Neongrönt nagellack!

Kommentera
Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade neongröna nagellack. Det är fullkomligt underbart (hade dessutom beställt en enormt underbar ljusblå :D) . Så nu har jag neongröna naglar istället för orange ;)
 Sitter och pluggar ihjäl mig på spanskaglosorna. Har hur många som helst tills imorgon... bläääk. Men det fixar sig, kan ganska många av dem iaf.
 
 Vi jobbade med projektet idag (det som inkluderar biologi, engelska samt bild) och jag jobbade med min affisch. Konstaterade först när jag bara kollade på alla de där små minimala ränderna som jag hade på bordet framför mig att detta kommer aldrig någonsin bli en zebra. Men det blev det faktiskt och jag måste medge att jag är nöjd. :) Har dock inte limmat klart med alla än, men jag är på god väg och det var inte så svårt som jag trott (att jag x-antal gånger var nära på att riva sönder allt är inget som behöver nämnas... :P). Men alla ränder såg ju nästan likadana ut, det var det som gjorde det hela svårast. Lovar att slänga in en bild här när jag är klar.

 Nej nu ska jag ge mig in i pluggandes ounderbara värld igen... :S

Kramiz