Datorer tycks göra uppror

En kommentar

Hejsan!
Jag börjar seriöst tro att datorer har något emot mig, dock tycker jag inte riktigt att den nya datorn kan ha haft tid att bilda sig en seriös uppfattning av mitt beteende och därför inte borde vara elak mot mig redan nu. Okej, jag ska tala lite tydligare: LJUDET PÅ NYA DATORN HAR LAGT AV! :@
 Plötsligt när jag startade datorn funkade inte ljudet. Högtalarna fungerar (det har vi testat) och ljudet är på, inte nerskruvat eller någonting, trots detta funkar det inte. Jag börjar bli lite lätt trött på datorer kan jag meddela... :@

 Varit på landet idag iaf.. Gjorde lite matte men blev fel så då blev jag arg och gav upp typ. Sen badade jag fötterna typ.. och åt. Det var ungefär det jag gjorde tror jag. 

 Igår var vi på botaniska och naturhistoriska. På alla bilder typ som är tagna på mig så pratar jag antingen i telefon eller äter, ser ut som om det var det enda jag sysselsatte mig med på utflykten :P Naturhistoriska bestod iofs mest av telefonpratande (iaf den delen efter darwin utställningen när vi fick göra vad vi ville typ, undra om de tänkt sig att prata i telefon som ett allternativ :P). På botaniska tog jag rätt många kort och åt. Vi letade efter näsduksträdet men hittade det inte, inte för att jag direkt bryr mig men iaf.

Kramar

 
1 Nynäshamn:

skriven

Ja datorer blir man inte klok på. Har med varit på "landet" eller snarare på landsort under dagen med några vänner o hjälpt mina päron i huset där passade på att ta lite mer bilder på ön kram