Egen labb

2 kommentarer
Hejsan!!
 Idag labbade vi ensamma på kemin, det var typ ashemskt till en början för att man var så rädd för att göra fel. Vi använde oss av kristalliseratt järnsulfat istället för kopparsulfat, antagligen för att man inte bara skulle kunna skriva av uträkningarna rakt av.
 Sen har jag faktiskt läst en del i engelskaboken och ska göra lite samhäll snart. Dock har jag också läst några gamla blogginlägg (fick idén ifrån en tråd på djur.nu att läsa lite gamla) shit vad jag flabbade. På blip.se bloggade jag ju redan  i augusti år 2005. Jösses vad kul det var att läsa. :) Men seriöst. ett av inläggen var liksom:
"I dag hade vi No. Där skulle vi ha förkläde och skyddsglasögon men jag har glömt vad vi gjorde. Men vad spelar det för roll? I och för sig en ganska stor roll fast min farmor blir nog glad att vi hade förkläde och skyddsglasögon även om hon inte får veta vad vi gjorde för då tycker hon att det är bra att jag inte skadade mig så då är hon inte orolig för det..=O)"
 Ehh bra att jag skriver ett blogginlägg om att vi hade NO-lektion men jag minns inte vad vi gjorde ;) Haha :P En sak som man kanske kan lägga till är att farmor inte ens hade någon möjlighet att bli glad eller läsa mitt blogginlägg eftersom hon inte äger någon dator xD

Imorgon ska vi till botaniska och naturhistoriska :S

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Och skolan står kvar ;). Själv har man flyttat till nya lägenheten på fastlandet räknar med ha full tillgång till internet efter midsommar. kram

2 Elin:

skriven

hahahha xD fint (a)