Spanskaprov = BLÄÄÄÄÄÄ

En kommentar
Hejsan!
 Idag hade vi kursprov i spanska (som jag är uppriktigt förvånad om någon av er missat) det gick inge bra. På hör pratade de jättefort och på läs var det massa svåra ord. Sedan på skrivdelen så fick jag typ totalt hjärnsläpp gällande all spanska jag någonsin lärt mig.
 Min dator är fortfarande död... :( Så vi överväger att köpa en ny. MÅÅÅÅSTE ha en ny innan Sims 3 kommer!!!! Livsviktigt juuuu!
Nåja, på fredag ska vi till botaniska och naturhistoriska i Gbg och jag har kommit fram till att det faktiskt finns viss chans att man inte avlider av tristess om man tar med sig en kamera :) Dock måste vi som har bild tydligen MÅLA AV någon av växterna *suck*.
 På onsdag är det dags för att labba ensam, läskigt fortfarande. :P

Kramiz
 
1 Landsort:

skriven

Tråkigt att det inte gick bra i spanskan, men man kan inte lyckas varje gång. Sims, finns det tråkigare spel än det, klart du e ju tjej ;). Finns det köttätande växter vid botaniska och naturhistoriska? roliga växter att kika på. labba försiktigt bara så du inte spränger skolan, kram