Foton från landet

En kommentar
Hejsan!
Idag ska jag:
Plugga
Plugga
Plugga
Plugga
Plugga
Plocka svamp
Plugga
Plugga
Plugga

Finn ett fel :P Haha, nej men jag ska plocka lite svamp också... eller nja, jag ska väl inte precis plocka, jag ska fota :P

Här kommer lite foton från landet iaf, tog sammanlagt 350 bilder igår :S

Tänk om man haft ett makroobjektiv, vad trevligt det hade varit då :P Fast det lär det bli till nästa sommar förhoppningsvis, fast objektiv är ju så satans dyra 5 000 - 7 000 för ett makro och typ 5 000 för ett tele, bläääk.

Detta är en rödflickslända vill jag bara påpeka att jag lärt mig att det heter efter mitt biologiarbete :P

Sen så är det ju såklart en teknisk omöjlighet för mig att vara på landet och vare sig fota vattendroppar som träffar ytan eller plask :P


Nej nu ska jag fixa iordning mig lite och sen PLUGGA

Kramiz
 
1 Nynäshamn:

skriven

Fina bilder som vanligt, plugga så du inte stupar bara kram