Dödstraff för matskedar

3 kommentarer
Hejsan!
Nu sitter jag här istället för att plugga, heja mig. Men jag ska plugga... snart.
För ett tag sedan (jag hade tänkt blogga om det när det hände men det kom saker i vägen) när vi kom in i klassrummet stod det lite intressanta saker på tavlan från en tidigare lektion. Det första som stod var "När är en msk död?". Min tanke var genast "Vadå när är en matsked död?!" och sedan läste jag en bit längre ner där det stod "Bör dödstraff för msk vara tillåtet?". Efter en stunds tänkande förstod jag då att msk stod för människa och inte för matsked i det där sammanhanget. Annars lät ju dödstraff för matskedar onekligen som något mycket intressant om de tänkte införa det :P
Så, bör dödstraff för matskedar vara tillåtet? ;)

Nåja, pluggdags.

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

En mycket svår fråga!

2 Livia:

skriven

Hah xD

3 Katrin:

skriven

klart det.. bort med matskedarna =D