Revansch?

En kommentar
Hejsan!
 Marie hade krävt att få revansch i TP eftersom hon förlorade sist vi spelade. Detta ledde till att vi roade oss med tre timmars sällskapsspel igår. Mycket trevligt! :) Dock fick hon inte revansch, snarare tvärtom eftersom jag lyckades vinna både i TP, När och Fjärran, Planet Earth och Geni. Dock kan väl tilläggas att det allra mesta var tur. Vi är väldigt lika och det handlar oftast bara om ett fåtal frågor och hur mycket tur man har. Vi är även båda rörande överens om att det viktigaste inte är att vinna. Det man minns i efterhand är ju knappast vem som vann utan det är ju allt man skrattat och haft roligt åt under spelets gång.
Jag svarade "Astrid Lindgren" på allt jag inte kunde (vilket ledde till en hel del skratt när det absolut inte passade att svara Astrid Lindgren). Det mest komiska var väl när jag inte hade en aning, svarade "Astrid Lindgren" och det visade sig vara rätt, haha.
Här kommer lite bilder ifrån eftermiddagen iaf. En bild ifrån varje spel.



Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Jag svarar sthlm...