Nya glasögon

7 kommentarer

Här kommer bilden på de nya glasögonen. Faktum är att jag också ser bättre med dem än mina gamla (okej, det är inte så otroligt imponerande kanske då min syn försämrats en aning och de här är starkare). Jag vill noga påpeka att de är mörklila och inte svarta som de ser ut att vara på bilden. :P


Mer diskreta än mina tidigare.

Någon smart människa kan ju också förklara för mig exakt varför jag just nu sitter och repeterar kemi B. Jag brukar inte plugga på loven.

Kram

 
1 philippaanderssons - never back down ☮:

skriven

looks great! ;)

2 Nora Fazel:

skriven

Hm, jag behöver också ett par nya!

3 Malin:

skriven

Hej, allt bra med dig idag? :)

4 Cajsa - fotoblogg:

skriven

sv: Hihi tack! :D Jag tycker också skummet ser lite konstgjort ut, men annars så :)

5 Malin:

skriven

sv: nä :/



nice :)

6 Elin:

skriven

Ska länka till dig på min blogg, ska jag skriva för och efternamn eller vill du inte att folk ska veta? Isf skriver jag Smurvel Murvel, beroende på vad du vill :)

7 Elin:

skriven

sv: okej då kör jag på det ;)