Robinson

3 kommentarer
Hejsan!
Kollade nyss på finalen av Robinson... Var det bara jag som reagerde på att samma röst på Hans visades upp två gånger? Jag spolade till och med tillbaka för att kolla och det var precis samma lapp som visades upp igen. Den med ett stjärna som A. Hmm.. nåja, kanske var någon som skrivit något man inte ville visa på någon röst och då valde man att visa upp samma lapp två gånger.

Kram
 
1 Livia:

skriven

TÄNKTE PÅ DET MED :O Jag tycker INTE att han borde ha vunnit...

2 Katrin:

skriven

tänkte oxå på det hehe... men ärligt.. hasse är en kunnig karl som verkar veta en hel del om friluftsliv. gillar inte honom som person direkt men en värdig vinnare var han. Jag hade hellre sett att Mats vunnit... tråkigt att han inte fick komma tillbaka in i tävlingen istället

3 Nynäshamn:

skriven

Urk tacka vet jag sport...