Grönt som gräs

En kommentar
Hejsan
Ja vad har jag egentligen gjort idag... Jo! Jag har varit och handlat. Det blev 2 munktröjor och 2 t-shirts. Var rea på intersport och jag hatar att handla kläder. Så jag tycker att jag var ganska duktig som lyckades med detta :P
Orkar inte ta kort på dem att visa, de var snygga iaf och relativt billiga. Köpte en klocka också och lite pennor. För mina tidigare (extremt billiga) blyertspennor av olika hårdhet kan sammanfattas såhär:
2B var lika mörk som en riktig 8B. 8B var ungefär som en vanlig HB. 2H var mörkare än 4B. Eh ja, ni har nog förstått principen. De var alltså inte helt som de skulle vara. Men nu har jag köpt "riktiga" som håller sig lite mer så som de ska vara.
 Jag fotade lite gräs iaf. Påtal om grönt ska mina naglar bli gröna nu.



Kram 
 
1 Nathalie:

skriven

sjukt fin bild ^^