Mer sepia

3 kommentarer
Hejsan!
Nu tycker ni säket att det är hemskt att göra färgbilder till sepia. Men jag gillar sepia just nu, tror att det går över. Lite som en förkyldning eller så, just nu nyser jag mest sepia och svartvita bilder ungefär. Även dessa bilder är tagna i Danmark.


Nu ska jag snart till skolan. Till frukost åt jag Närproducerad gurka med stort N (ja min frukost bestod inte bara av gurka utan inkluderade lite annat också). Den kom från uterummet sisådär 2 meter från min nuvarande placering, dvs framför datorn.

Kram
 
1 Cajsa:

skriven

Coola bilder! :D

2 bella!:

skriven

åh, fina bilder!

3 bella!:

skriven

sv; min pappa hade köpt biljetter, så vill inte tacka nej då 8D dom var ju trots allt dyra.

Men jag vill se Kiss. Dom är ju stora, och som sagt. Det känns stort att ha sett dom c: