Ett halvår och sommartid

2 kommentarer
Hejsan!
Idag är det exakt ett halvår kvar tills jag är fyller 18 och är myndig. Visste väl att alla var gräsligt intresserade av att läsa det :P
 Sommartid är det också. Är det bara jag som tycker att övergången till vintertid är mycket trevligare? Bara för att det då känns som att man får lägga sig en timme senare och vakna en timme senare. Vilket ju självfallet är ett par miljoner gånger trevligare än motsatsen.
Sedan så bryr sig klockan i forumet på djur.nu inte alls om huruvida det är sommartid eller vintertid, den är konstant bosatt i vintertiden. Vilket gör att man nu måste tänka en timme fram i tiden, igen :P Men nåja, man vänjer sig.

Idag ska jag plugga.

Kram
 
1 Elin:

skriven

mupp :( du fyller 18 innan mig... xD

2 Livia:

skriven

Sv; det är värt det :D ÄLSKAR CONVERSE är inne på mitt fjärde par:D