Bra reklam!

2 kommentarer
Hejsan!
Sitter här och försöker förstå mig på fysik... och försöker intala mig själv att fysik B inte alls kommer gå åt helvete för att jag just nu har problem med saker i fysik A.
 Min dag har varit extremt tråkig och inte alls innehållsrik. Fick tillbaka två prov och surade över att utan några idiotiska slarvfels existens så hade jag kunnat få ett högre betyg.
 Snart ska jag dock ägna mig åt min extremt roliga svenskauppsats som bör vara klar så snart som möjligt.

Urk för skolarbete.

För övrigt är det den bästa icareklamen någonsin i nuläget!! Nordman är med!!
Eftersom jag förstår att ni blev väldigt nyfikna så får ni en länk här
http://vms.qbrick.com/?cid=&mid=B85AFA90

 
1 Katrin:

skriven

ja helt klart bästa hittills =D nordman e så snyyygg =D

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Han är BRA, inte snygg :P