Hoppas att de har fel

En kommentar
Hejsan!
Min dag har varit relativt ointressant och kommer att förbli sådan då jag ska ägna mig åt något så fantastiskt underhållande som att plugga (och lämpligtvis även bestämma vad min uppsats i spanska som jag ska skriva imorgon på provet ska handla om för ämne...).
 Den nya fotoläraren verkar riktigt bra måste jag säga, det var iofs den andra också. Vi fick skapa varsin fotoblogg idag där vi ska lägga in uppgifter och jag kände mig extremt udda. Alla andra kallade sig typ sitt för och efternamn.bloggspot.com i princip och jag kallade mig... ja gissa? När ni gissat kan ni ju klicka här och se om ni gissat rätt :P Så nu har jag två bloggar, en för fritiden och en för fotokursen. Lekitonen i övrigt ägnades åt lite lek med (läs redigering av) bilder.
Sedan var det dags för möte med tidningen, mycket trevligt för övrigt. Nu är det dock dags att kasta sig in i pluggandets underbara värld... *host*

Jag hoppas innerligt att tidningarna har fel, jag vill inte ha något sabla snökaos imorgon!

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Jaså ni förstör bilder i skolan :(