Mitt påsklov

En kommentar
Hejsan!
Jag konstaterade just att mitt påsklov ser väldigt fullbokat ut. Faktum är att allt är bestämt så till den grad att jag allvarligt börjar överväga om det verkligen kan klassas som fritid. Sedan skulle man väl även i det här fallet behöva en mer noga definition gällande den egentliga innebörden av fritid. (...Är det bara jag eller börjar detta låta som en svenskauppsats?) Iaf, tillbaka till ämnet.
Såhär ser mitt påsklov ut:
Långfredag: Landet
Påskafton: Landet
Påskdagen: Landet
Annandag påsk: De kommer hit
Tisdagen: De kommer hit och vi ska sen ut och äta för att fira mammas födelsedag
Onsdagen: Vi åker till Danmark
Torsdagen: Vi är i Danmark
Fredagen: Vi är i Danmark
Lördagen: Vi åker hem
Söndagen: Fotomässa

..undra när jag ska få tid att plugga för mitt engelskaprov som ligger torsdagen efter lovet?

Idag är det utvecklingssamtal klockan 16 som gäller. Fram tills dess är jag ledig och ska göra ett sista tappert försök att komma på positiva och negativa sidor för befolkningen som levde på medeltiden. Jätteintressant, verkligen. Och jag är inte alls ironisk här eller så, nej nej :P För av någon underlig orsak tror jag inte "jag levde inte på medeltiden så jag vet inte" duger som anledning till att inte ha skrivit klart.

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Fotomässan var flyttad till Stockholm :P