Öppet hav

3 kommentarer
Hejsan!
Jag var nära på att börja det här inlägget med ett citat ur Nordmans låt Stormens öga men jag lät bli :P
 Igår kväll så lyckades jag få lite kort på solnedgången över havet och nu har jag en fråga. För ni är ju säkert proffs på det här med solnedgångar och så, haha. Varför är solnedgångar så himla olika? Jag menar, den bästa bild jag fick på solnedgången var


Inget jättefel på den bilden iofs, men i somras var ju mina bilder 100 gånger snyggare? Sen så blev jag smått irriterad över att när solen väl börjat försvinna i horisonten så tog det bara någon/några minuter tills den var helt borta. :S Hmm... Nåja, jag fick ju iaf se lite hav. För det var helt öppet, det var det inte sist jag var där.

Idag ska jag vara duktig och plugga, annars kommer proven under kommande vecka att gå åt skogen.

Kram
 
1 Livia:

skriven

Sv : 57 st :D



Jätte fin bild:)

2 Katrin:

skriven

alla solnedgångar är unika, vet du väl =D

3 Nynäshamn:

skriven

Havet hör jag hemma på :P