Planering!!

4 kommentarer
Hejsan!
Jag har kommit på en sak! Jag känner mig extremt intelligent och tror bestämt att jag ska ta pantent på min idé or something like that! Eh... fast av någon anledning tror jag att någon redan insett detta och att den inte ens går att ta patent på. Iaf jag har kommit på att man bör planera. Jag har nu (sisådär 200 år efter alla andra) insett att man får mycket mer tid om man planerar.
Undra om man också slipper dåligt samvete då..?

...Så därför kanske jag ska lägga ner mitt totalt oplanerade blogginlägg och fortsätta plugga.

Hejs
 
1 Jennie:

skriven

Jag är faktiskt oxå laktos intolerant men klarar av små mängder, men hoppas verkligen det kommer kesella laktosfri snart =)

2 al:

skriven

Det är synd.

Jag tycker om att läsa i sängen innan man ska sova, men oftast vill man just sova när man lagt sej =/ ...



Lycka till med pluggandet!



al

3 catharina:

skriven

sv: tack så mkt söta du :D

4 al:

skriven

Haha, sån är jag när jag har datorn med mej i sängen, då rusar tiden iväg =) !



Jag älskar Netto, handlar nästan enbart där.



al