Promenad i vårsolen

3 kommentarer
Hejsan!
Idag hade vi kursprov i fysik vilket var relativt plågsamt. Hade även bookreport i engelska.
Efter skolan gick jag en promenad och kameran fick följa med, blev väl kanske inga överdrivet lyckade bilder men fastnade lite för denna


Nej nu ska jag försöka förstå mig på beräkningarna inför laborationen imorgon.

Kram
 
1 Cajsa:

skriven

sv: Jaha okej, tack! :D Åh, kan man typ inte följa din blogg med bloglovin? :) Annars får jag väl titta in snart igen! ^^

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Jag har för mig att jag skaffade bloglovin på något vänster någon gång i tiden, så det kanske går :P Dock brukar jag lägga till de bloggar jag gillar under favoriter på datorn :P

Kul att du gillar min blogg i vilket fall :D Uppdaterar i princip varje.

3 Cajsa:

skriven

sv: okej ^^