Skrivspråk

4 kommentarer
Kan ingen vänlig själ ge mig ett bättre skrivspråk i födelsedagspresent eller dylikt!?
 Helt ärligt, det här är citat ifrån en novell jag skrev när jag var 14 (3,5 år sedan) har jag verkligen inte utvecklats ett skit sedan dess?! Uppenbarligen inte..
" En härskare är en besynnerlig varelse som bestämmer över andra. Inget undkommer dess blick, ingen får smita undan ut i ingenstans. Alla lyder härskarens minsta vink även om det kan innebära en oerhörd fara. Hon visste andra som till och med mist livet för att de förintats av sina egna tankar om härskarens egoistiska åsikter."

(börjar helt ärligt överväga om jag gått bakåt i utvecklingen gällande skrivspråk...)

Nej, nu är det läggdags, historian får gå hur fan den önskar imorgon.

Kram och godnatt
 
1 FLOOSAN:

skriven

jätte härlig blogg, keep up the good work

2 Bellezza:

skriven

haha tack så mycket mina bröder som plaskar i vattnet :P

3 Madurk:

skriven

Sv: Hah kanske lite överambisköst. Ta det lungt och betedig som om du skulle fråga vad kl var eller nått.

4 Nynäshamn:

skriven

Då blir jag härskare över smurvel :P