Gårdagen i bilder

6 kommentarer

Hejsan!
Tror jag låter bilder och bildtexter tala för sig själva gällande gårdagen. Mycket trevligt!

Fotade lite makro, droppar på ett löv

Glöm mig inte (förgätmigej)

Min morbror har tre hundar. Två border collie och en belgisk vallhund (kan ha fel på rasen där)

"Jag vill också vara med" (tassar under dörren)

En maskros på vindrutan till bilen, därav spegling

Ni skulle bara veta hur svårt det är att fota maskros där fröna flyger av och försöka få det skarpt...

Den här tycker jag blev lite småhäftig.

Bredvid min morbrors hus låg ett stort fält som blommade gult av raps.


Sådär ja, blev en del bilder. Ni får stå ut.

Kram

 
1 Livia:

skriven

OHH blir så sugen nu på att köpa mig ett makro objektiv:((((

2 Livia:

skriven

SV:VIsst e det heeemskt:((((((

3 K. Selke:

skriven

Dina bilder är superfina och du har alltid fint ljus på dem och en tanke bakom. Färgerna är så bra när du lyckas få samma ton i bakgrunden.

4 Ornö:

skriven

Fina bilder som vanligt kram

5 julia:

skriven

fint!

6 Susanne:

skriven

fina bilder!