Seg tankeverksamhet

Kommentera
Hejsan!
Idag har jag haft spanskaredovisning, engelska B muntliga nationella plus två timmars fysikprov och jag känner mig en aning seg i hela huvudet. På onsdag väntar kemiprov och diskussion i svenskan. Ingen tid att vila med andra ord, är man klar med ett prov (eller tre i det här fallet) är det dags att börja plugga inför nästa. Sedan är det långhelg som ska ägnas åt att plugga som en galning (varför finns att läsa i föregående inlägg). Vecka 21 ser förövrigt mycket underhållande ut, om man räknar alla kursprov i spanska så har jag 5 prov under veckan. Jösses, detta låter helt absurt. Dessutom har jag även två inlämningar då.
 Känns som att jag inte gör annat än pratar om skolan i nuläget. Är rädd att ni får stå ut då jag har fullkomlig saknad av fritid i nuläget.
Mina naglar mår inte bra av såhär mycket prov, 4 av dem blev kortare bara idag :(

Får väl passa på att be om ursäkt för brist på fotoskolor, som ni kanske sett har jag lite mycket annat just nu som prioriteras före fotoskola.

Kram