Sovmorgon

6 kommentarer
Hejsan!
Här sitter jag igen. Har sovmorgon som alltid på måndagar. I skolan väntar sedan kursprov i spanska steg 4, debatt i engelskan (tror jag?) samt en del andra halvtrista lektioner.
 Efter skolan ska jag till frisören, läskigt. Eh ja okej kanske inte. :P Är inte helt säker på att frisören klassas som det mest läskiga man kan gå till ;)

Solen skiner och jag har sommarkänslor i hela kroppen.

Kram på er
 
1 sofia:

skriven

haha aldrig hört talas om!

du gör mig ju inte så peppad genom att kalla den idiotbok. hade kanske läst den åt dig annars!

2 Cajsa:

skriven

sv: Åh, det var inte kul :(

3 C U A D R O - linnéas lilla blogg.:

skriven

Kom in och kolla om det var just du som vann länkningen i min lilla tävling (:

4 Rora:

skriven

Hej! Jag har en ny tävling i min blogg där du kan vinna 50 st spotlights på bloglovin'.com!

Du sparar alltså 500 kr om du vinner denna tävling.

http://rora.se/2010/may/rosta-pa-mitt-parti-och-ha-chansen-att-vinna.html



Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte vill ha sådan här information i din blogg.

MVH Rora

5 Elin:

skriven

USCH!!! Kursproven i spanska suger verkligen -.-



och läser du Matte D?? o.o herregud alltså xD men härligt jobbat att du fick MVG på nationella :D

6 matilda haglund:

skriven

allt bra?:)