DET KOMMER EN BIL!

En kommentar
Tjosan
Idag har jag haft körlektion. Körläraren var rätt road över min reaktion varje gång det kom en bil körandes i och med att jag alltid sa "Det kommer en bil!". ^^ Till slut sa han "Haha, vilken underbar reaktion. Inte för att jag vill skrämma upp dig eller så nu, men du sitter i en bil". Nu var det ju iofs just det faktum att jag befann mig i en bil som fick mig att reagera varje gång en bil kom körandes :P
Sedan var det utvecklingssamtal som gällde, det gick väl bra tycker jag.
Kvällen har ägnats åt en teorilektion vid namn Fordon, så nu kan jag allt om eh... fordon. Eller något. Okej det handlade om typ motor och kylarvätska och bromsar och annat grejs. Det enda jag kunde något om var hur ett bilbatteri funkade och det var bara för att vi gjort en blyackumulator i kemin. :P

Kram
 
1 Katrin:

skriven

hehe visst är det kul att köra!!! Jag har kört med manuell 3 gånger nu och det går ju framåt i alla fall =)