I skolan med minilaptop

2 kommentarer
Hejsan
Här sitter jag då. I skolan, med en stencil om människokroppens olika ben och en liten söt minilaptop (födelsedagspresent) framför mig. Dock kan jag väl sägas att jag hittills har ägnat mer tid åt minilaptopen än åt stencilen, men har man håltimme så har man. 
 Eller nja, vi har fått ledigt den här biologi breddningslektionen för att repetera själva. Dock var jag inte helt hundra på om det var närvarokoll eller inte så jag kom hit ändå. Men lektionen var inställd iaf, och jag känner att jag nog ägnar mig åt globala sjukdomar när jag kommer hem istället. 
 Efter min halvsega håltimme är det dags för en om möjligt ännu segare eget arbete tid i svenska. Om någon har lust att bara typ berätta en sabla massa för mig om Edger Allan Poe så är det fritt fram. ;) Suck för arbeten om författare under romantiken.
 Därefter är det en fysiklektion som står på tur. En sådan på en och en halv timme... Påtal om fysik så överlevde jag fysikprovet. Jag har iofs hört att fysikprov är en tämligen ovanlig dödsorsak så skulle blivit förvånad om ni fått för er något annat (i synnerhet med tanke på att jag bloggade igår eftermiddag.

Nåja, nu ska vi se om jag kan få klart den här stencilen om benen i människokroppen iaf.

Kram
 
1 Katrin:

skriven

åh usch jag har också jobbat en massa om författare under romantiken... det suuuger. minns inte ens vilken jag skrev om hehe

2 Pippi:

skriven

Vad är det minilaptop du har. jag är på jakt efter en laptop (behöver dock inte vara ngn mini, men vill inte ha en baouta heller)