Invasion av diväteoxid

2 kommentarer
Hejsan!
Idag när jag vaknade var världen invaderad. Invaderad av små små små saker av diväteoxid. Världen var såpass invaderad att den var nästintill oigenkänlig. Faktum är att den var invaderad så till den milda grad att världen knappt ens syntes.
Det jag försöker meddela är att det var dimma imorse.


Kram
 
1 Katrin:

skriven

gud vilka fina bilder! du är grym!

2 Pippi:

skriven

Så vackra bilder. Var så här också igår, men jag var tyvärr inte ute med kameran, tänkte inte så långt. Får väl skylla på att jag sov på tok för länge och dagen blev helt fel iom detta... Fast det var såklart skönt att få sovmorgon, tillhör inte vanligheterna för en stressad person som mig (inre stress)



Min son sa att dimman liknade väggar, så världen var väldigt liten i går ;)