Skogstur

5 kommentarer
Hejsan!
Lite danska släktingar är här på besök, så idag blev det en sväng i skogen för att plocka krogarna fulla med svamp.
 Jag roade mig dock enbart med att fotografera. Fick en hel del fina porträtt av min kusins döttrar bland annat. ^^
Men eftersom jag inte lägger upp bilder på människor i bloggen av princip så slänger jag in en annan bild, också från skogsturen.


Kram
 
1 frida:

skriven

As always så är dina fotografier jättefina. Macro är häftigt, and so are you :)



Även häftigt att ni lyckades hitta svamp. Fattar inte hur man lyckas. Min svampgen måste ha gått vilse någonstans, för jag har ALDRIG hittat svamp (förutom någon enstaka murkla, men de räknas inte).

2 Ornö:

skriven

Vilken fin grön larv ;)

3 Cajsa - fotoblogg:

skriven

sv: Tack så mycket! :D



älskar dina bilder!

och fattar inte att ni hittade svamp, förra året fick mamma borelia av en fästing i skogen så hon vågar inte plocka mer svamp nu :P

4 Tessan - KREATiV text I foto I design:

skriven

Riktigt, riktigt fin bild. Älskar den där vattendroppen som ser ut som att det just är på väg att falla.



Sv: Tack så mycket. Faktum är att denna fotosession var mitt första experiment med detta och de flesta bilderna misslyckades katastrofalt. Jag hade fått hjärnsläpp och glömt att lång slutartid ju faktiskt ljusar upp bilderna något fruktansvärt. Inte så bra när det är mitt på dagen, haha!

5 alice:

skriven

SV: Nej, svamp är inte gott! :D

Fin bild.