Lugg och femtioöringar

3 kommentarer

Hejsan!
Min lugg börjar nå synnerligen irriterande längder. I nuläget innehar den en så pass korkad och ogenomtänkt längd att den varken går att ha framme eller lägga bakom örat. Oförskämt av den. Nåja, jag tänkte inte ägna hela detta inlägg åt att beklaga mig över min lugg. Försöker man skaffa lång lugg istället för pannlugg som man haft större delen av sitt liv får man kanske skylla sig själv.
 Vi firade min födelsedag lite smått idag eftersom det var närmaste helgen. (Fyller ju på tisdag). Trevligt trevligt. ^^ Fick lite roliga saker också. Presentkort på in-ex samt mediamarkt och färgade papper (haha, slipper jag leta reda på de som jag la på något superbra ställe som jag glömt). Fick även 500 kr :)
 Sen fick jag alla Ulrikas femtioöringar idag också, bara för att hon själv inte orkar köpa något för dem innan 1 oktober, haha. :P
 Lär få något mer på tisdag om jag inte har helt fel. ^^ Men jag är grymt nöjd.

Kram

Ps. Imorgon ska jag vara duktig och vara social med min jättesöta biologibok. Den blir säkert glad över att jag kommer och kliar den bakom örat eller så.

 
1 Livia:

skriven

Men du fyller ju inte år förens på Måndag:p har du fått massa presenter i förväg:)?

2 Livia:

skriven

fyller du inte den 28?

3 Livia:

skriven

heeh xD okej du ser jag har inte så bra koll blandar ihop allt x) :P