Funderingar

En kommentar
Just nu funderar jag över följande saker:

1. Om jag ska gå ut och fota eftersom solen för ovanlighetens skull inte lyser med sin frånvaro utan lyser utan frånvaro.

2. Hur jag egentligen tänkte igår när jag målade naglarna gröna med gröna prickar.

3. Om jag var totalblåst på kemiprovet eftersom jag skrivit att negativa joner hade underskott på elektroner, heja mig... (Fick iofs mvg ändå, men det där var så sjukt basic att jag började fundera över hur jag egentligen tänkte).

4. Varför man ägnar en hel svenska c lektion åt att vara på en utställning där en människa berättar om 4 tavlor.

5. Om någon ätit upp mitt lipsyl eller var fabian det tagit vägen.

6. Varför jag tog hem fysikboken när jag inte har något att göra i den (sååå kul är det inte att plugga fysik, faktiskt).

7. Exakt varför jag skriver denna lista.

8. Över om varelsen som åt upp mitt lipsyl kanske inte åt upp det ändå eftersom jag precis hittade det.

9. Om jag skulle göra något vettigt.

Jag tror jag gör något nu. Vad är ännu oklart men ja... något.
 
1 Maria:

skriven

Haha. Angående fråga tre hängde jag inte med alls så basic för kemistuderande kanske, men inte för oss vanliga dödliga!

sv: Handledarbeviset kom efter bara några dagar :)