Tid.

5 kommentarer
Jag förstår inte var tiden tar vägen? Först är det en månad kvar, snart är det tre veckor kvar, sen efter en tid som känts som knappt ett dygn är det 1 vecka kvar, och efter ytterligare några timmar är det en dag kvar. VAD TUSAN HÄNDE MED ALL TID DÄREMELLAN?!

Det spelar liksom ingen Roll vad man gör. Tiden försvinner ändå. Något säger mig att jag förlorar ännu mer tid på att sitta och gnälla över att tiden försvinner. Så jag kanske skulle låta bli det just nu.

Hejs.
 
1 Maria:

skriven

Haha :) Jag förstår precis vad du menar. Oj, nu slösar jag tid! Hejdå ;)

2 Pu's Kaffe:

skriven

Hej! Jag har precis startat en blogg där jag skriver om allt som har med kaffe att göra, gå gärna in och kika! :)

3 Lou:

skriven

Tack för att du kommenterade på min blogg:)

Fin design! Jag håller med dig om tiden, det går riktigt fort!:)

4 Alice - Bilderbyalice:

skriven

sv: jag köpte dom på HM eller Kappahl, minns inte.Men det var för säkert fyra år sedan!

5 professional editing:

skriven

I fully agree with you! Time is very much quickly pass! We can't stop it